Τελευταία Νέα

• Πρόσκληση στο Πανηγύρι του Αγίου Αθανασίου. 2020
    Περισσότερα
  • Δραστηριότητες Ενορίας Αγίου Βησσαρίωνος Φιλιππιάδος 2019 -2020
  • Πρόσκληση στο Πανηγύρι του Αγίου Αθανασίου.
Δείτε τα όλα

Social Media Channels

Διετές Μνημόσυνο Μακαριστού Μητροπολίτου Νικοπόλεως & Πρεβέζης Κυρού Μελετίου.

Τό διετές μνημόσυνο τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Νικοπόλεως καί Πρεβέζης κυροῦ Μελετίου, θά τελεστεῖ τό Σάββατο 21 Ἰουνίου 2014 εἰς τόν Ἱερό Ναό Ἁγ. Κωνσταντίνου & Ἑλένης Πρεβέζης, μετά τήν Θεία Λειτουργία.

Καλοῦμε ὅσους τιμοῦν τήν μνήμη τοῦ ἀειμνήστου ἱεράρχου, νά προσέλθουν καί νά προσευχηθοῦν ὑπέρ ἀναπαύσεως τῆς ψυχῆς του.

Αγρυπνία για τα παιδιά που δίνουν Εξετάσεις.

Ιερά Αγρυπνία στον Ιερό Ναό Αγίου Βησσαρίωνα

προς ενίσχυση των μαθητών για την δύσκολη περίοδο των εξετάσεων.

Τρίτη 13 Μαΐου το βράδυ στις 9.30 μ.μ. έως τις 12.30 π.μ.

Eορτή της Μεσοπεντηκοστής

Ελάτε όλοι οι Χριστιανοί να προσευχηθούμε για τα παιδιά μας!

Το Πανηγύρι του Αγίου Αθανασίου στην Φιλιππιάδα.

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

Παρασκευή 2 Μαΐου

ΩΡΑ 7.30π.μ. ΟΡΘΡΟΣ – ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Ο Βίος του Αγίου Αθανασίου

Ο Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας γεννήθηκε το 296 μ. Χ. (ή το 295 μ Χ). Έχει χαρακτηριστεί στύλος και Μέγας Πατήρ της Ορθοδοξίας. Οι γονείς του Αθανασίου ήταν φτωχοί αλλά πιστοί και ενάρετοι χριστιανοί. Η οικονομική του κατάσταση δεν του επέτρεπε να λάβει ανώτατη εκπαίδευση, αλλά με την βοήθεια του Θεού κατάφερε μελετώντας μόνος του να φτάσει σε υψηλό επίπεδο στην θεολογία και στην φιλοσοφία. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός γράφει ότι ο Άγιος Αθανάσιος μελέτησε την Αγία Γραφή περισσότερο από κάθε βιβλίο.

Περισσότερα

Η Παιδική Χορωδία της Ενορίας μας στην Κέρκυρα.

Η Κέρκυρα ήταν αυτή τη φορά ο προορισμός της Παιδικής Χορωδίας της Ενορίας του Αγίου Βησσαρίωνα Φιλιππιάδος.

Το νησί των Φαιάκων υποδέχτηκε με τον καλύτερο τρόπο τα παιδιά της χορωδίας μας αλλά και πολλούς ενορίτες που μας συνόδευαν, εφοδιάζοντάς τους με πνευματικό πλούτο, μοναδικές καλλιτεχνικές στιγμές αλλά και εμπειρίες γνήσιας ψυχαγωγίας.

Η εκδρομή μας ξεκίνησε την Πέμπτη 24 Απριλίου με κατεύθυνση το λιμάνι της Ηγουμενίτσας όπου κι επιβιβαστήκαμε στο πλοίο για την Κέρκυρα.

Την ίδια μέρα επισκεφτήκαμε τον Ι. Ν. Αγίων Πάντων όπου ο εφημέριος του Ναού και Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της εκεί Μητροπόλεως, π. Θεμιστοκλής Μουρτζανός, καθήλωσε μικρούς και μεγάλους με την συγχρονικότητα και το ρεαλισμό του χαρισματικού λόγου του.

Αφού κάναμε μια μικρή βόλτα στα όμορφα καντούνια της Κέρκυρας σειρά είχε το βραδυνό φαγητό σε συνδυασμό μ᾽ ένα αυθόρμητο γλέντι γεμάτο τραγούδι και κέφι.

Την επόμενη μέρα, Παρασκευή της Διακαινησίμου (Ζωοδόχου Πηγής) τα παιδιά της χορωδίας μας με μαέστρο τον κ. Νεκτάριο Θάνο είχαν την ευλογία να ψάλλουν στην Θεία λειτουργία που τελέστηκε στο Προσκύνημα του Αγίου Σπυρίδωνος και στη συνέχεια να προσκυνήσουν το επί 17 αιώνες σχεδόν, άφθαρτο σκήνωμα του αγίου. Αποτέλεσε πράγματι συγκινητική εμπειρία που επισφραγίστηκε με την ζεστή φιλοξενία των εφημερίων του Προσκυνήματος.

Κατόπιν επισκεφτήκαμε την Ιερά Μονή Παντοκράτορος στο χωριό Άγιος Αθανάσιος. Εκεί συναντήσαμε την ηγουμένη Ευφημία και τις αδελφές της Μονής, τραγουδήσαμε, και ψάλαμε το «Χριστός ανέστη» υπό τους χαρμόσυνους ήχους των καμπανών που οι αδελφές χτύπησαν για χάρη των παιδιών.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τη Μονή Παλαιοκαστρίτσας, που εκείνη τη μέρα γιόρταζε, προσκυνήσαμε την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας κι απολαύσαμε το εξαιρετικού κάλλους φυσικό τοπίο.

Το ίδιο βράδυ η Χορωδία μας από κοινού με την Παιδική Χορωδία Κυνοπιαστών "Γαλιλαία" συμμετείχαν στην συναυλία του Δημήτρη Ζερβουδάκη, στη μουσική σκηνή «Επτά Τεχνών Τόπος».

Αποκορύφωμα της βραδιάς η στιγμή που οι δύο χορωδίες ένωσαν τις παιδικές φωνές τους πλαισιώνοντας την ερμηνεία του καλλιτέχνη σ᾽ ένα από τα πιο γνωστά του τραγούδια, «Τ᾿ ανείπωτα», πράγμα που εθουσίασε όχι μόνο το κοινό, αλλά και τον ίδιο τον τραγουδιστή.

Η Παιδική μας Χορωδία έδωσε τον καλύτερό της εαυτό και με την συνδρομή της μαέστρου Ράνιας Ρήγα απέδωσε άρτια κάθε τραγούδι, γεμίζοντας περηφάνια κάθε Φιλιππιαδιώτη που βρισκόταν στην αίθουσα.

Αφορμή γι᾿ αυτήν την μουσική συνάντηση ήταν ο φίλος μας ο Αντρέας Τρύφωνας τον οποίο ευχαριστούμε από καρδιάς και του εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας.

Η βραδιά έληξε με την πλούσια φιλοξενία που μας προσφέρθηκε σε παραδοσιακή ταβέρνα της περιοχής.

Την τρίτη και τελευταία μέρα της εκδρομής, λίγο πριν την αναχώρησή μας από το όμορφο νησί της Κέρκυρας επισκεφτήκαμε τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παναγίας της Σπηλαιωτίσσης και Αγίας Θεοδώρας της Αυγούστας όπου προσκυνήσαμε το άφθαρτο σκήνωμα της αγίας, η οποία ως αυτοκράτειρα της Κωνσταντινουπόλεως επανέφερε την τιμή των αγίων εικόνων, γεγονός που γιορτάζουμε κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας.

Στη συνέχεια πήραμε τον δρόμο της επιστροφής ολοκληρώνοντας έτσι τη σύντομη αλλά ξεχωριστή και πλούσια σε εμπειρίες εκδρομή μας.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος στην Ακολουθία των Χαιρετισμών της Παναγίας.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ.κ. Χρυσόστομος την Παρασκευή 28 Μαρτίου και ώρα 8.00μ.μ. θα τελέσει την ακολουθία των Χαιρετισμών της Παναγίας στον Ι.Ν. Αγίου Βησσαρίωνος Φιλιππιάδος.